Majlis Pelancaran Shooting Freedom For Gaza








28 Januari 2013 Kuala Lumpur - Pada pukul 4.00pm saya bersama seorang blogger http://harianislam.com/ serta sukarelawan ke Gaza telah menghadiri Majils Pelancaran Pengambaran DVD Wujud Paranormal Team Freedom For Gaza di Alhambra Ballroom , Melia Hotel Kuala Lumpur yg dilancarkan oleh Dato' Haji Nor Hisham Bin Ses. DVD Freedom For Gaza ini di lancarkan bagi tujuan untuk mendapatkan sumbangan daripada rakyat Malaysia melalui pembelian DVD ini nanti , menurut maklumat yg saya terima drpd pihak produksi Kabus Studio yg menerbitkan DVD ini , 60 % keuntungan akan di salurkan kpd Kedutaan Palestine bg proses membantu rakyat Gaza.


 Dato' Haji Nor Hisham Bin Ses

Selain itu , Pihak Produksi juga memaklumkan bahawa sebanyak 8 episod akan di rakamkan di Malaysia , manakala satu episod khas kajian Paranormal akan di lakukan di Timur Tengah . Setakat hari ini pihak produksi belum mendedahkan lokasi pengambaran di Malaysia itu nanti .


Rashidi (Pengurus Kabus Studio)

Menurut perbualaan saya bersama crew Wujud Paranormal , DVD ini mungkin akan berada di pasaran Malaysia seawal bulan April 2013.

Wujud Paranormal Team yang terlibat di dalam pengambaran ini.



Saya selaku pengkaji paranormal di malaysia mengucapkan ribuan terima kasih kerana menjemput saya hadir ke majlis pelancaran ini , selain itu saya ingin mengucapkan semoga berjaya di dalam rakaman freedom for gaza ini . Semoga majlis amal seperti ini dapat di teruskan walaupun pandangan sesetengah org berbeza dgn hobi seperti mereka .

29 Januari 2013 UPDATED - Surat Khabar   :

Kosmo


Berita Harian



Jom saksikan trailer mereka.





Popular Posts

Copyright© 2011-2015 Segala yang tercatat diatas semuanya Hak Milik Ron Asraff