Kajian PARANORMAL bersama Wujud Paranormal Team





Selama hampir setahun perancangan dibuat untuk kajian secara bersama ini , perbincangan demi perbincangan . Akhirnya kedua pasukan bersetuju menjalankan sebuah kajian Paranormal secara bersama pada 23 November 2013 di Kuala Kubu Bharu .



Berdasarkan maklumat yang diterima , lokasi tersebut terdapat dengar-dengar dari bualan mulut orang tempatan yang mengatakan selalu terlihat kelibat atau entiti yang menyerupai lembaga hitam dan puntianak yang sering `melintas` dari pokok ke pokok.




Kajian kali ni merupakan satu cabaran buat kedua dua team Paranormal kerana mempunyai cara masing-masing dan kajian yang sedikit berbeza.Namun semua itu dapat di atasi dengan kerjasama yang begitu akrab seolah olah kami telah `biasa` melakukan kajian bersama.Isu entiti(hantu) atau gangguan hantu terhadap masyarakat di sesuatu lokasi akan dibuktikan oleh kami sendiri yang berada di lokasi tersebut. Kami hanya akan buktikan sesuatu yang realiti dan bukannya cerita-cerita rekaan.




Tetapi hasil daripada rakaman kami , hanya dapat merakam seperti sesuatu berjalan dilokasi tersebut sedangkan jarak crew dan sukarelawan lebih kurang 200-300 meter . Menurut pengakuan daripada sukarelawan , ada yang ternampak entiti tersebut dibelakang dua camera kami . Berikut adalah rakaman semasa kajian tersebut . 









Popular Posts

Copyright© 2011-2015 Segala yang tercatat diatas semuanya Hak Milik Ron Asraff